Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika.

Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.001225.50 zł

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Odwołana konferencja CRM Silesia -IT.
2009-04-24 10:44:38

Z przykrością pragnę poinformować, iż konferencja CRM Silesia -IT została odwołana.


Jednocześnie informujemy, iż tematyka konferencji CRM zostanie włączona do programu III Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu.

Pracownicy 50+ cennym kapitałem firmy!
2009-07-24 16:37:15

Mniej wydajny, mało elastyczny czy mający trudności z opanowywaniem nowych technologii - to tylko niektóre ze stereotypów krążących na temat pracowników powyżej 50 roku życia. Postrzeganie tej grupy w taki sposób, szczególnie przez pracodawców, skutkuje problemami nie tylko ze znalezieniem ale i utrzymaniem pracy przez te osoby. Niesie to za sobą wiele zagrożeń ekonomicznych i społecznych. Mamy już bowiem nie tylko najniższy spośród krajów Unii Europejskiej wskaźnik aktywności zawodowej osób 50+, ale i najniższy średni wiek przechodzenia na emeryturę. Polskie społeczeństwo starzeje się co może stworzyć w niedalekiej perspektywie sytuację, w której osoby pracujące będą mniejszością utrzymującą jednocześnie niepracującą większość. To z kolei będzie miało negatywny wpływ nie tylko na gospodarkę czy system ubezpieczeń społecznych ale i na całe społeczeństwo.

Nie przegap Targów Event
2009-09-03 12:28:26

W jaki sposób i gdzie najlepiej zorganizować konferencję lub wydarzenie określane jako event? Co aktualnie oferuje nam polski rynek eventowy? Nie tylko tego będzie można się dowiedzieć podczas nowych targów eventowych w Warszawie. Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT odbędą się już w dniach 6-8 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c.

Artykuł Nie przegap Targów Event
Metody Pomiaru ROI/TCO w praktyce inwestycji informatycznych
2009-10-02 13:54:19

        Cele warsztatu: poznanie finansowych zasad inwestowania w IT poznanie i sklasyfikowanie "mierzalnych" i "niemierzalnych" korzyści i kosztów informatyki, poznanie metod kompleksowej wyceny rentowności dowolnej inwestycji informatycznej, w szczególności: wyceny Total Cost of Ownership metod konstruowania rachunku przepływów pieniężnych dla różnych typów inwestycji w IT wyceny opcji strategicznych - Real Option Value wyceny ekonomicznej wartości informacji - Expected Value of Information nabycie wiedzy o zasadach tworzenia dokumentacji projektu inwestycyjnego w IT przeznaczonej dla zarządu firmy,

Targi Event - podsumowanie
2009-10-14 10:58:43

Właśnie takich targów potrzebowała branża – to główna myśl, która nasuwa się po pierwszych Targach Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event,  które odbyły się w dniach 6-8 października 2009 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Wzięło w nich udział 85 wystawców oraz 2665 zwiedzających.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia techniki sprzedaży Toruń, Podlaskie

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.